270410

förlåt, förlåt och förlåt!

Hann aldrig blogga igår eftersom att det var fullt upp hela dagen.

Måndag;
Dagen startade med att jag klev upp 6, vilket var segt men även ett måste om man sover i jukkas och vill fixa sig på morgonen. Så jag fixade mig och allt det på morgonen, dunkade även musik på högast volym eftersom att farsan inte var hemma för han var på jobbet (y) . Drog sedan till bussen när det var dags och så kan vi hoppa över dom där timmarna man tillbringar i skolan, alltså ända fram till 3. Direkt efter skolan blev det gymmet och sedan badade vi för fullt, nästan iallafall ;) . Efter det blev det bastu och duscha en stund. Sedan blev det att gå förbi godis gruvan för att köpa en mjukglass(!) sedan träffade vi mormor så vi fick skjuts hem och sedan så käkade jag bara och sedan drog jag till jukkas och umgicks med simon ett tag och sedan var det bara hem till farsan och sova. Det var den dagen.

Idag;
Ja jag smsbloggade ju så att ni fick ju reda på det jag och mikaela hade gjort i hela skolan och det, och det var väl det roligaste idag i skolan. Även denna morgon upp 6 -.- . Buss och sedan gympa(!! :D) fast först hade vi teori och sedan basket, svin skoj kan jag säga! Men de flesta lämnade oss så att det var bara 8 stycken kvar på plan av 17, men det fixade ju sig och helst när alla älskar att sporta (y) timmarna flög förbi och det var dags att sluta så jag och rebecka stack till gymmet, fast denna gång var det svin segt att träna men vi gjorde det iallafall (y) . Vi tog oss förbi den timmen och sedan blev det att basta ett bra tag och duscha och sedan fick jag gå hem ensam för att rebecka skulle käka ute, men lika glad är jag för det :)

Men nu är det så att jag har SO-uppgifter och lite NO som måste göras, men när de flesta av dom är klara så kommer jag säkert slänga in ett inlägg så ni får klara er tills dess, ha det bäst, puss och kram!


- How could you be so heartless?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0