27 april 2010

Fuck SO, så less på den skiten så jag tar och gör något annat istället ett tag nu.

Är trött så det blir nog en tidig kväll idag, vilket blir skönt fast än är det inte läggdags. Bara några timmar kvar. Måste sluta vara uppe på nätterna, stänga av mobilen så att killarna kan sluta ringa ;) sjukt less men det är roligt att veta om att man är omtyckt.

Off är nog trött,

Rebecka;
hur skriver man en utvärdering?!

Jag;
tom i huvvet?

Rebecka;
jaaxD

Jag;
haha detsamma här xD inte den blekaste ; p

och så skickar hon en länk till youtube, antagligen med en beskrivning på hur man gör xD
men jag tackade nej.   höhö..

Men jaja, bäst att göra klart skiten så att jag kan gå och lägga mig sedan, och bara ha det härligt! :)

Men nu ska jag ta och fortsätta så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0