240410

killar är rätt lustiga, när en går så kommer någon annan tillbaka. Jag nämner inga namn eftersom att jag känner att de kan behöva vara anonyma ;)

Men som igår efter det förra inlägget eller ja det sista så fick jag ett långt sms av den som det handlade om och precis efter det så frågade den andra killen om jag skulle komma förbi och sova hos honom. För det första, den kille jag sov hos, vi hade sagt ifrån båda två om den saken eftersom att vi bara sov hos varandra men jag visste att dagen då han skulle skriva och fråga om jag skulle komma förbi eller inte skulle komma snart. Det andra då, den andra killen hade gett mig olika anledningar till att inte sakna honom då den dagen han valde att gå, för även jag visste om att allt han sa var bullshit. Men vad ska man säga? Jag är van och jag tänker inte ta skit av någon som inte kunde fixa allt utan bråk, nä. I'M FINE WITHOUT YOU, BBY ;* since you been gone.

Att leva livet är hur skönt som helst och det bästa är väl att man inte ledsnar på det, jag mår toppen fast det finns skäl till att gråta, men jag bryr mig inte bara för att jag vet att det är fel att sänka sig själv, jag vet även om att jag är oslagbar och ingen kan trampa på mig. Jag är inte den där "tysta typen" längre, utan jag säger precis som jag tycker till de personer som är värda det. Alla förändras och jag är på topp, girls and boys!

I could be mean, I could be angry
you know i could be just like you

I could be fake, I could be stupid
you know i could be just like you

You thought you were standing beside me
you were only in my way
you're wrong if you think that i'll be just like you


läs det och inse, i'm not just like you "the best in the world" tss, för roligt ;)




över till annat så var det härligt att sova borta, inte lika långt att gå och sedan fick man ju sällskap, vilket är ju great! och gårdagen var rätt härlig att genom gå, jag hade roligt och mådde som kung! och idag blir det nog samma visa igen, i'll be back in buisness ;)

hoppas att vi ska göra något idag, typ fara och hälsa på någon innan man ska börja om igen, fast en sak var ju smart av mig att göra igår och det var att ta på mig vinterjackan, för jäkla vad kallt det var.


kom hem, har faktiskt planera på en underbar idé och dels andra saker!
- älsk på en sann vän, rebecka johansson
i'll miss you when we are gone..

Men mer av gårdagen tänker jag inte berätta för det är min lilla hemlighet ;) så nu får ni klara er, puss och kram kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0