24 april 2010

Efter alla föreställningar här i kiruna så har Michael Jackson varit en artist som oftast brukar fastna på hjärnan, men det är väl okej antar jag :) Man in the mirror är en av dom, och den är väl inte den bästa men vafan.

undra om man ska dra ut och gå med sebbe, men jag är väl för lat antar jag, men det får man vara eftersom att det är helg nu ;) gymmet hade också behövs besökas men det besöket gör jag först imorn, garanterat när rebecka kommer hem, har även lust att gå och bada, snacka om att det hade varit roligt, hitta ett gäng och sedan dra och bada. Jag har nog planerat min dag för i morgon (y)

Och så behövs det att bara ta det lugnt, och "fixa" i ordning kroppen så att den inte är lika torr och duscha med hårinpackning och det. Vilka planer! and i love it!


ibland är bara humorn på topp (;

men jaja, jag dra ut och går och ni som har numret till mig, jag nås på mobilen ;) ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0