230410

"konstig" ääh vad vet du egentligen? du är inte heller "the best in the world".

Jag vet vad som står på spel och jag vet varför du är som du är mot mig, sen igår blev allt typiskt men vet du? Jag bryr mig inte för jag ska inte stanna länge till i den här staden, shit bby ;*


över till annat så har min dag varit väldigt härlig, för jag har vilat sönder mig ;) och gissa om det var skönt? helt klart älskar att bara ta det lugnt, så borde skoldagarna också vara framöver, men tydligen inte.. Yeah! det är endast 48 dagar kvar, och jag längtar som bara den, dels så hoppas jag att du lär dig något av det hela, tiden är kort, men alldeles för mycket har blivit gjort ;)

Snart är det dags att kolla upp en lägenhet på Haga, därför skolan ska ligga i närheten så att jag får sova längre på morgonen och slippa stressa, för med för mycket stress ju sämre blir resultatet. Har även funderat på om jag ska sno med Zita till lägenheten, men det är inte klart än och jag kanske hinner ändra mig. Men det är ju trots allt 48 dagar kvar.

HAHAH, förresten var min och matti flygares idé bäst!
"herr flygare och fru hjortborg" (;


Men nu ska jag ta och fixa mig inför kvällen, tänke på något extra ;) bilder kanske kommer ut senare.
så ha det bäst, puss och kram!


- jag är världs lycklig!
sexii boy ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0