210410

I detta inlägg vill jag börja med att gratta Magnus Johansson som fyller 18år idag, grattis! Hoppas du får en bra dag grabben, bättre än den "presenten" förra året.

ja, idag har inte speciellt mycket hänt men iallafall så har jag kommit ifrån skolan helt prima, lite väl seg dag bara, men tydligen ska även såna dagar finnas.. och imorn är det skola till halv 4, vilket är inget jag gillar.

idag ser jag ju vad dagen har att bjuda på, har en idé på att sticka till gymmet och bara köra kondition eftersom att jag har sån träningsvärk i magen efter igår, och så ska man inte ta i alldeles för mycket, för det är ju inte bra ;) kanske tar och snacka med rebecka om att vi ska ta en promenad i det fina vädret idag, kan ju lika gärna hämta eiden(mosters hund) så att han också får komma ut med oss :)


annars vet jag inte vad jag ska göra mer idag, kanske umgås med någon(?) och jag vet nog precis vem! (; men jag har typ en "börja göra/att göra"-lista och den tar jag nog och skriver om i nästa inlägg som kommer inom kort.

men jag har inte så mycket mer att skriva om denna dag, så ha det bäst tills vidare, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0