190410

nu är det exakt ett år sen jag och magnus johansson har varit ifrån varandra, tiden går fort men det vackra är jämt kort och tiden läkte såren efter den sorgen, och se hur jag mår idag, toppen! (y)

och förresten, grattis simon henriksson som fyller år idag, hoppas din dag börjar bra och slutar som bäst! (:

och här kommer bilderna, tyvärr är det inte jätte många men jag ska placera dom i ordning så.


den här godingen känner igen, jag åt den på ett café som heter "Stig"


när vi kom fram till umeå så träffade vi den har söta kusinen, Agnes


syster och jag


sista dagen med syrran tog vi och käkade på "great eastern"


samma dag så var "allstar" precis utanför vårat fönster, när vi bodde på hotellet i luleå.

det fanns även en sak jag verkligen gillade

POOLEN! fast bastun var också en härlig grej, men jag älskar att bada och käka glass! :D

Men nu är tiden ute och jag måste ta och packa upp mina grejer och sedan sticka mot det där stället på andra sidan stan, så ni får klara er för jag måste få mat för att överleva ;)

så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0