130410

ingenting fick ni och läsa igår, hemskt?

nä men nu ska jag ta och skriva för jag hann aldrig göra det igår eftersom att det var skola och direkt efter det så stack jag till gymmet, därifrån hem, käkade och sedan stack jag till rebecka för att vi skulle till kvantum för att handla tills idag eftersom att vi hade ute dag idag och vi var i gropen, berättar mer om det sen :) efter kvantum stack vi hem till josse och fixa i ordning lite grejer, väntade på skjuts och medan vi gjorde det så spelade vi Rockband, snacka om att vi ägde! ;)

Ja men iallafall så hade vi sovmorgon idag så jag klev upp 8, rätt skönt när jag klev upp så tidigt morgonen innan. Klädde på mig och stack till rebecka för att hjälpa till med det sista och även packa i det jag skulle ha med mig. Sedan kom josefine till rebecka med sina grejer som vi skulle hjälpa till att bära, fireboxen var inte sådär jätte lätt x)

När vi väl kom till gropen så träffade vi sandra så vi tog och ställde upp allt och fixade i ordning allting, vi väntade ett rätt bra tag på att joanna skulle komma med smöret så att vi skulle kunna laga våra hamburgare, det tog typ en timme och veden började ta slut så jag och rebecka tog och klättrade i träden för att hämta mer men det var fan bara små träd så det brann inte sådär jätte bra, men det funkade (y)

Sedan kom joanna och det första hon fick göra var att plocka fram smöret så att vi kunde laga maten och jag var hungrig eftersom att jag hade hoppat över frukosten men det var lugnt :) det tog inte heller så länge att laga så det var ju ett plus.

Efter ett tag ringde michaela till sandra och frågade om dom kunde komma ifrån backen till gropen eftersom att det inte alls var roligt att åka slalom nu. Så amanda och michaela kom dit och var sociala med oss andra. Efter att vi käkade så drog vi och åkte madrass , snacka om vilken fart ;) jobbigt att gå upp för backen, men det var det värt (y).

fick dock inte så många bilder för jag tänkte inte på det men en bild fick jag iallafall.


josse och fireboxen (y),

god mat blev det iallafall :)

Efter allt så stack jag och rebecka till stan, fast först var vi hem och bytte kläder.
fixade bilder til henne som hon ska ha till id-kortet och en klipptid på hårstil(!!) sedan stack vi till stadsbiblioteket där det var fullt av svartingar ;o ny församling eller? men jag hittade en bok



och även en som alexander flygare hade gjort
 
höhö ;)

Men iallafall så tog jag och rebecka och stack dit där det fanns barnböcker och vi hann inte sitta där länge tills en sån där kom och försökte snacka med oss, jag svarade först på någon fråga och sedan var han påväg att gå men istället satte han sig på en stol bredvid oss :o äckel? ingen av oss snackade med honom och till slut så sa han bara "talk to me" och rebecka ba; "ska vi dra?" jag ba; "ja!" så vi sprang därifrån eftersom att han reste på sig och säkert var påväg efter oss men vi stack till inter sport. Innan det träffade jag Ciia, trevligt, fick en kram sedan var hon tvungen att gå (buhu ;)) 

men nu sitter jag hemma och måste gå över till rebecka för att hämta mina grejer så ni får klara er! ha det bäst, Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0