090410, hemma igen!

lite snål på inlägg har jag märkt men det var bara för att jag satt ute i Keräntöjärvi och gjorde absolut ingenting, svin tråkigt men turen var väl att Rebecka var med :)

det har inte hänt så mycket mer än att vi var förbi Finland där ett tag för att handla och käka glass. Körde skoter på en is, vilket var inte det roligaste men det var ju nåt iallafall. Oskar Kemling var förbi men någon till och sedan kom det ett helt gäng, dels så var Joel Edefall, hans tjej och hans syster. Sedan drog alla och vi tog kväll. Basta har vi också gjort och byggt en dubbelsäng, haha stolt f15 ;) nä men det funkade ju så, och sängen bestod av en tv, ett skåp och en stol (y) YEAH!! har dock inga bilder så ni får klara er.

ingen värd "helg", inga bilder! ~


~~~~~~~~~

jag fattar inte hur du orkar. Du sa ditt och nu går vi åt varsitt håll, vad ska du mer begära? Jag tänker inte krypa tillbaka, det var fint men det är över! Och boken med vårat kapitel är stängd sen den dagen. Jag måste gå, och jag hoppas att du vet att jag måste gå ensam. Sagor har inte alltid ett lyckligt slut, eller hur?

När jag trodde att jag kände dig, tänkte att du var sann. Jag antar att jag inte kunde lita på dig, din tid var en bluff och nu är det slut. Men om det inte vore för dig, allt du försökte göra. Jag skulle aldrig få reda på hur jag skulle ta mig igenom det. Så jag vill säga tack.

Det är slut och det vet du. Alla planer vi hade, det blev inga. Jag är inte mer än en minut från att gå. Ur mtt liv, ur mina tankar, av de tårar som jag inte kan förneka. Men jag tänker lämna denna röra bakom mig. Denna saga var dålig. Vi har inget kvar, det är slutet av våran tid.

Så gör mig en tjänst och ge upp, det gör inte saken bättre bby ;* tiden är över och du är något förflutet. 

~~~~~~~~~

Men nu ska jag ta och fixa i ordning lite grejer och sedan ser jag ju vad dagen har att bjuda på :) så ha det bäst, puss och kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0