050410

då sitter man i stan igen för att farsan är och fixar löner till sina gubbar på jobbet så då var det lika för mig och dra hit för att hämta lite grejer och det :)

han lär ju vara klar snart och då ska jag snacka med syster om att åka till mormor och vara hä i några dagar men vi ser ju hur det blir :) annars så ska jag till alta snart för att umgås med rebecka, för det tycker jag är roligt! ;D

fick ett jätte gulligt sms av Tobias Keskitalo också, tyckte bara att jag var tvungen att skriva det. jag älskar dig vännen fast det vi har gått igenom, vi är oslagbara, och bäst, det är vi tillsammans! bästavänner, ever! <3

har även kollat scrubs nyss, älskar! och så har jag inte hunnit göra så mycket mer men nu är det så att jag ska ta och fixa i ordning saker och ting så att jag hinner med det :)


mitt konstverk som jag gjorde åt tobbe men han ville inte ha kvar den som bakgrund längre, SVIN
- SKOOOJJJA BARA! ÄLSKAR VÄNNEN! 

men nu ska jag dra så ni får ha det så bäst, puss och kram mina kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0