040410

hela dagen har jag gått och funderat på om det är någonting jag har glömt eftersom att det känns som det men det verkar fan inte vara någonting viktigt så, shit the same!

fint väder hela dagen, vaknade på grund av solen som sken in genom fönstret, lite jobbigt men klockan var ju där vi halv 10 (?) upp, käka frukost och sedan var det bara att klä på sig och sticka ut med syrran, rebecca och farsan och grilla!

fick ett fler tal sms och samtal om att jag är efterlängtad till stan men än så stannar jag i jukkas, det är som en frihet men ändå så sitter man fast ifrån allt som är några mil bort, suck!

såklart så blir det bilder ifrån idag!

 
Rebecca och Josefin
 

Rebecca, Josefin och jag


pappa, Rebecca och Josefin

alltså denna dag har bara sprungit förbi, allt har gått jätte fort och nu är klockan redan 10 ;o helt otroligt! så jag har inte hunnit blogga något men jag lovade er bilder och här är dom.

mer som hänt idag är väl att vi har spelat Monopol, hahah josse gjorde dagen med att fjanta sig och skulle sälja skiten men ingen ville ha, hon ville helt enkelt förlora men ändå ville hon ha pengar, konstig unge!

har även fått min efterlängtade suovas idag och jag kan säga att jag är extremt nöjd!
har även handlat idag, men det var inte så viktigt att skriva, men nu vet ni vad min dag har gått ut på :)

nu väntar bastun på mig och duschen, nu ska jag bara ta och känna det absoluta lugnet! :) så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0