vilken kväll

hahaha! kvällen startade med att jag fick ögonen för att skaffa en blogg och fixade det, men det var inte ens början av det roliga. det började med att jag skrev med Rebecka och sedan några sekunder efter var jag hemma hos henne och bad om hjälp att ta lös intenet-sladden från Jennifers rum som gick alla möjliga vägar. det enklasta var ju att ta den därifrån och upp till Rebecka med datorn och sladdarna men att sedan inte internetuppkopplingen hemma hos henne funkade var en annan sak så vi letade efter en annan sladd men fann ingen så hon började visa mig hur det mesta skulle gå till men jag fattade ju ingenting av det så jag får väl plugga in det själv istället. så när hon hade visat det klart så stack jag hem och skulle koppla in datorn och det gick ju hur fint som helst men det värsta var att få tillbaka sladden bakom den största bokhyllan i hela lägenheten, det var en stor utmaning kan jag lova, flytta på en sak i taget och sedan sätta tillbaka de på samma plats, haha.. ja men nu är det bara lite kvar av det arbetet som tur är, men ska fixa det nu på en gång, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0