Porfyren - Lompis

det hela började med att jag, rebecka och julia skulle hitta på något men det blev aldrig av, så jag och rebecka fick den dumma iden att vi skulle gå och köpa en Bj's på statoil och sedan gå till martin för att hämta rebeckas grejs. vi gick från statoil till lompis, rönnplan. vi satt där i trappen och väntade tills att martin skulle komma hem men det tog ett bra tag. men medan vi väntade plockade vi fram glassarna och skedarna i högsta hugg och började käka, MUMS!  vi satt även och snackade lite allmänt skit och spelade, haha. sen kom han och vi gick in i hans lägenhet och plockade ihop grejerna som egentligen bara var en bok, SUCK! sen satt vi där och snackade ett tag innan tobbe och lingman skulle komma och hämta oss och köra hem oss. haha, ja i traktorn vart det ju väldigt trång och mysigt, tobbe körde, rebecka satt i mitten, lingman bredvid henne och jag på toppen av alla ;) haha + att tobbe fick glass på kinden som vanligt när jag åker med och käkar glass ;D haha! sen när vi skulle ut fastnade jag med foten på något konstigt sätt och höll på att ''dyka'' ut ur traktorn men icke då, jag klarade mig. sen gick jag och rebecka in till henne snackade lite mer och sedan gick jag hem för att jag ska prata med tobbe! men nu ska jag ta och tvätta bort sminket, borsta tänderna och sedan ringa tobbe. hare, pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

haha jaaa domdär glassarna :O meen lika glad är jag för det :)

2009-11-29 @ 17:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0