gymmet + träna i glosor

jajjemen, snart ska jag börja gå mot skolan igen eftersom att Rebecka ska ha utvecklingssamtal och jag ska möta henne där och sedan gå till nautilus för att träna. och när vi väl är där och tränar så ska vi träna på våra engelska glosor som vi har prov på till onsdag, rätt smart faktiskt. hinner inte käka innan men det gör det samma. haha, jag och Tobbe var ute och gick igår och han höll på att frysa ihjäl medan en annan var fullt på klädd med täckbyxor och allt förutom vantar (y) haha. sedan påvägen hem köpte jag choklad och coca-cola, något jag inte har druckigt på länge. så hem med det och kolla vem kan slå Filip och Fredrik. so provet gick jätte bra (hoppas jag) men det kändes som att jag klarade tack vare Mikaela som satt i ett annat grupprum och hjälpte mig (y) haha, snyggt! men nu har jag inte tid att sitta här och skriva något mer. hare, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0