Skolkatalogen ..

jag säger bara suck! att få reda på att skolkatalogen hade kommit så ville han bara hem för att komma men när man väl kom hem och fick se att den inte hade kommit så sprang jag över till Rebecka en sväng och kollade. ja, fyf*n hur man såg ut, tråkigt att sista året skulle bli värst.. ja, 8an blev helt klart bäst tycker iallafall jag. men det kunde ju ha varit värre. men jaja skitsamma det är inte det enda som ska skrivas om idag. idag har jag stor lust att köpa dom där skorna så jag ska nog ringa lite till mor och fråga om pengar och sen sticka på stan och köpa dom! planerna om att ändra stil och allt är ju om först ett halvår men jag kan faktiskt inte vänta, längtar såå! har tagit stora stunder för mig själv för att sitta och tänka på framtiden, lite hopp hit och dit men allt är ju positivt så det är ju lugnt än till iallafall, haha.

hmm, ja om man hade orken att börja plugga på talet och dom där 135 orden, allt till imorn också och jag har typ inte ens pluggat, men allt vore ju lätt eftersom att talet handlar om en helg som jag själv upplevde och för det mesta så finns det bara enkla ord till engelskan. något är ju positivt med det hela..

jujuste, innan jag glömmer det. idag är det första december och jag har öppnat den första luckan på min chokladkalender (ÄLSKAR!) hehe, som jag fick av min kära mor, tack!

nu ska jag ta och städa bort kläderna och sedan börja plugga. hare bäst, pusshejs!

Kommentarer
Postat av: sandra

du blev ju söt på skolkatalogen!! :)

2009-12-01 @ 21:31:36
URL: http://saandrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0