How to save a life..

jag tror nog låten passar som bra in just nu mellan oss två, seriöst jag orkar inte bråka med någon som påstår sig fråga en massa fast det flesta bara är påståenden hur ids du ens tjaffsa emot när du säkert vet att jag har rätt, dom senaste smsen från dig är ett sådant påstående men du verkar inte tro mig, så klart att jag blir arg då.

så less på killar, ni är svin säkert hela bunten. bråka och diskutera är så långt ifrån varandra men ändå blandar dom flesta av er ihop dom. man blir bara så less på att ens försöka fundera på vad ni egentligen håller på med och försöker få in er på rätt spår..

fuck boys! att du inte vågar säga sanningen på engång istället för att ta omvägar skadar bara. det är som att få reda på att du snackar skit om en av en annan.

nej jag ids inte mer , gö som du vill säger jag och hoppas på det bästa

shit happens but life goes on so hold on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0