Hallå där kött och blåbär, hehe

nu sitter man här i skolan igen och väntar tills nästa lektion ska börja, matematik då. sedan är det språk och sedan slutar jag, great! idag måste jag fortsätta träna på mitt tal som jag inte fick hålla idag men det gör det samma. och så ska jag till gymmet också för det var ju senast i måndags jag var där. sen får jag se vad jag gör med resten av min tid på fritiden, säkert umgås med någon polare. bara höra av er ;) hehe.

ja under veckan har det väl inte hänt något speciellt fått reda på saker som däremot kommer hända och det är väldigt snart. har börjat planera sjukt mycket också och på tal om det så ska jag på bio när ''new moon'' kommer hit till stan men även det dröjer sjukt länge efter premieren innan kirunabor får se den, SUCK! men det problemet behöver jag inte leva länge med till. men iallafall, jag ska kolla den med Tobbe.

ja engelska provet gick ju åt h*lvete för att det blev en blackout för mig och så sitter man bara och försöker komma på det men inget kommer upp i skallen, och sedan när man kommer ut därifrån så kommer orden man missade på provet, toppen, hoppas på ett omprov om jag inte blev godkänn förstås.. men nu ska jag göra andra. hare bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0