.

Att stiga ifrån det som engång drog ner en till botten är inte alltid lätt men man kan säga att allt löser sig med tiden även fast man inte själv tror det.
Att ta steget ifrån det förflutna och börja om på ett nytt kapitel är säkert något dom flesta vill fast även en del inte vågar göra det ensam.
Förhållanden som tar slut och man faller i gråt och när den där känslan kommer att han/hon var mitt allt och jag kommer aldrig kunna hitta någon som jag kommer älska lika mycket, livet är helt förstört.
Det finns en massa saker vi människor inte tänker på, att det kommer nya chanser i livet hela tiden så varför ge upp så fort det händer något?
Jag tänker inte gråta något mer för något som jag vet är oväsentligt för att jag vet att det finns större saker som kan ske fast man inte vill det, så jag ska vara glad över det jag har och det jag säkert kan nå upp till en dag.
Jag vill att mina drömmar ska bli sanna så att livet börjar leka, precis som det gjorde på mina glans dagar.



If you were here, tonight

I'd find a million ways to say I love you
Sing a million songs to make you smile
But I can't turn back time
And I can't make you mine

It's impossible

Don't ever think that I'm proud of what I've done
What we had in common, now it's gone

It's impossible to bring you back
And even if i try to turn you heart
It's impossible to turn back time
It's impossible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0