6 December

denna dag skulle kunna vara full av kärlek ifrån dig men du valde att vi skulle gå skilda och det är mer än ett halv år sen men jag saknar dig än, 1år och 1månad skulle det vara idag.. men tiden passerar förbi rätt fort.

men till något roligare. förlåt att jag inte har skrivit något under helgen men det är för att jag har haft fullt upp hela helgen, ända ifrån fredan till idag. helgen har varit rolig och ännu roligare var det med att ha Robin på besök här i pisshålan, suck. nästa gång är det min tur att åka till Piteå, fyllehålan, haha!

fredag: var i skolan tills halv 2, sista lektionen var idrott så det var ju ett plus på den dagen (y) sedan ringde jag Tobbe och frågade vart han och dom andra höll hus och dom var i Jukkas för att hämta en skoter till Murre. och efter det stack jag hem för att duscha, hämtade min hjälm ifrån mormors jobb och sedan kom Tobbe och hämta mig så vi drog dit utanför Jimmy ióch väntade på dom men det tog då ett jävla bra tag så vi stack och drog några varv där vid luossaparkeringen och sedan tillbaka. vi fick sitta och vänta på dom iallafall men inte så länge, när dom kom så stack vi och körade lite här och där till Tobbe var tvungen att tanka och Murre skulle på fest så Jimmy skjutsade Murre och jag och Tobbe stack. åkte några varv och sedan skjutsade han hem mig. jag duschade yttligare en gång och sedan började jag fixa mig, käkade och stack och träffade Robin och sedan stack vi till hans farmor där han bodde under tiden han var här. sedan stack vi och mötte Ciia och Empe på stan, riktigt trevligt, sen gick vi till Victor och satt där typ resten av natten. timmarna bara flög förbi och jag träffade ännu en 24 åring som skulle vara som han var, SUCK! men Tomas räddade mig med att jag skulle komma och möta honom så tack till han, Ciia följde med och sedan skulle hon till Danne så jag gick tillbaka och som tur så hade den där andra killen dragit därifrån. satt där hos Victor ännu ett par timmar för att han och Empe skulle dra på någon fest så vi vaktade hans lägenhet medan dom var borta, Ciias brorsa var även där och han var rätt så trevlig också. sedan när dom kom tillbaka så stack vi hemåt för att sova men istället följde alla med till Robin och satt där ett tag, kvällen slutade sent men sjukt skoj var det.   men denna kväll hade jag och Ciia sjukt roligt, satt och asgarvade åt det mesta, älskar dig vännen!

lördag: vaknade rätt så tidigt och hörde av mig till Robin eftersom att vi skulle umgås, var med han ett tag ända tills han skulle på stan så då drog jag hem för att jag, Jennifer och mormor skulle till Momme och fira henne för att hon fyllde 88år, grattis till henne! men där stannade vi inte länge och sedan gick vi och handlade och jag köpte en Bj's, <3! håller på att testa nya smaker varje gång.  sedan stack vi hem fixade mat och sedan gjorde vi en massa roliga saker i köket, alltså olika ''uppdrag'' haha men det var roliga och tiden flög förbi. sedan blev det filmtime och det var rätt mysigt. sedan gick jag och träffade Robin igen. vi gjorde inte speciellt mycket, kollade en film och inge mer så den dagen slutade så.

söndag: idag har jag varit och sagt hejdå åt Robin och sedan snackat skit med Tobbe påvägen hem, han kunde inte snacka länge eftersom att han skulle till Gällivare med Jojje och Elina. så jag bytte kläder och gick och kollade film med dom andra trevliga personerna här och nu sitter jag här för att det har varit dött hela helgen men nu har ni fått uppleva min helg i ord. fast nu ska jag bada så vi får se om jag skriver något senare. hare bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0