27 December

hej ni otroliga!

i detta inlägg kan jag börja med att gratta Emma Mikaelsson som är min eller var bästavän här i ljungaverks området! och sedan finns det ännu en till som jag känner som jag kan gratta som jag träffat och snackat skit med på olika fester och det är John Holmbom (Labomba)! ni båda, hoppas ni får en grymt bra födelsedag!

inlägget fick bli den 27:des istället men man kan inte kräva för mycket av endast en person ;) 
 
efter det förra inlägget så har jag letat en hund och kollat en ''skräckfilm'', fan alla skräckfilmer suger ju, kom igen och fixa något som man verkligen blir rädd av! och det är säkert inte bara jag som tycker så ;o (y) men iallafall så skulle jag kolla den med morsan men hon kan ju inte ens kolla på film utan att somna ifrån den så hon är ju super rolig att kolla film med eller så inte, inget illa menat mamma lilla, älskar dig iallafall! sen så har jag fixat mig för sängen och snackat med Tobbe eller ja, jag snackade tillochmed mer med Näslund, trevlig kille iallafall mer än vissa andra har varit dom senaste dagarna, aja..! men shit the same, jag överlever ju så nu sitter jag här och bloggar och tänker meddela att jag tänker försöka sova länge imorn, ja ni läste rätt! har inte kunnat sova dom senaste nätterna så bra men det hoppas på en ändring!

ja och senare idag vet jag inte vad jag ska göra, sova är ett måste men sen då? äsch! det får bli morgondagens problem (y) :p

men nu ska jag försöka sova ifall om jag inte kan sova på grund av syskonen imorn på morgonen så hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer
Postat av: emmaa

tack vännen, jag saknar dej! <3

2009-12-27 @ 19:30:22
URL: http://emmam94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0