26 December

hej ni underbara!

hade inge bättre för mig så bloggen fick bli ett utmärkt underhåll precis just nu. skulle egentligen vara barnvakt åt syskonen men det varade bara i någon timme för alla tre stack till en kompis och har inte kommit hem ännu så jag har tagit det hur lugnt som helst kollat och kollar fortfarande på simpson marathon (y) rätt så bra fast man blir rätt less efter ett tag.

men nu slipper jag vara helt ensam för att min kära mor precis kom hem och ska äntligen göra mat och det är fan tur för jag har bara ätit frukost ;o illa men nu blir det våfflor för hela slanten och jag älskar våfflor så nu ska jag dra mig upp för trappan och hjälpa till så det går fort med maten och säkert hämta hem ungarna ifrån grannen så har bättre än bäst, pusshejs!

(skriver väl något senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0