25 December

hejhej ni super underbara!

det blev inge skrivande igår eftersom att julen fick bli en tid då jag tillbringade nästan hela dagen med när och kära! fick dom där skorna som jag ville ha och godis, pengar och massa mer, blev nöjd förutom att min rygg tar kål på mig ;o

och just nu sitter jag och kollar Harry Potter på Tv, haha gamla minnen (y) fast jag måste ju läsa åt lillasyrran som knappt kan läsa men det är lugnt för nu har hon stuckigt och jag ska sluta sitta här som en cs-tönt vid datorn, hehe ;) mitt liv kallar på mig och jag måste börja fixa mig för just nu är jag klädd i lite vad som helst eftersom att jag trodde det skulle vara en lugnt dag fast vid 8 ska tydligen Emil komma förbi men vad finns det att göra i en håla som Ljungaverk?! ingenting, nä juste, Kiruna är isåfall snäppet bättre, tummen upp för det då pisshålan!

får se om jag ids skriva nu ikväll men jag lovar ingenting så ni vet det! 
så nu drar jag och fixar i ordning lite grejer och mig själv så hare bättre än bäst sötnosar, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0