23.55

hej ni otroliga!

nu sitter jag här hemma hos mig med Emil som är och hälsar på och är trevlig :) fast han är inte så värst social eftersom att han är så trött helt plöstsligt och håller på att somna, suck, haha! men när han kom så satt vi och snackade, var sociala som satan och sedan gick vi ut och gick (y) haha det var typ -3 grader garanterat och han frös men det är egentligen ingenting att gå ut i den kyla, haha! sen när vi kom hem kollade vi på ''fröken Sverige'' men syrran och Felicia eller ja, jag kollade medan dom andra fjantade men det är ju dom här ''ljunga/fränsta''borna, inget illa menat men dom är rätt härliga iallafall :)

men nu har jag iallafall skrivit ett inlägg till idag så nu slipper ni vänta ända tills imorn och nu ska jag ändå göra något annat så hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0