22 December

hej ni otroliga! ligger fortfarande kvar i sängen för att jag inte ids kliva upp riktigt än men så kan det vara fast jag har en del att göra nu på morgonen så jag måste nog upp snart och duscha, fix och sen så ser jag vad som händer senare idag :)

jag och syrran skulle iallafall baka till julen men det kan vänta isåfall och det kan städningen i mitt rum också göra.

vaknade där vid 10 någongång för att Örjan kom hem så hundarna sprang och skulle ut eller något åt det hållet men har haft det lite jobbigt nu imorse eftersom att jag vaknade flera gånger men vill inte kliva upp utan sova vidare, hehe.

men om jag börjar med allt nu så slipper jag börja senare utan bara fortsätta på saker och ting som jag startade nu på morgonen men bli inte besvikna över att det tog slut nu för jag kommer säkert tillbaka med ännu ett inlägg om inte två senare på dagen/kvällen så hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0