14 December

hejhej ni sockersöta, idag har det varit en halv lång dag i skolan, känns det som iallafall.. fick tillbaka mitt Noprov idag, fick vg på det så jag är rätt så nöjd. och vi kollade även på film på no:n ringaren i notre dame, rätt seg men den gick ju att se fast vi kollade bara halva för att lektionen tog slut.

senare idag blir det väl att dra och bada och testa den där hinderbanan som Mange nästan tvingar mig till att testa, haha. så jag ska lura dit några stycken så vi blir ett gäng som far dit, great! lär väl packa när som helst och jag måste vänta för Rebecka ska iallafall med och jag ska fråga fler efter att mobilen har dampat klart, illa.

nu sitter jag iallafall och snackar med Tobbe, trevlig kille. och öppnade nyss lucka nummer 14 som det var en gran i (y).

bara ett prov kvar för mig detta år tror jag, skönt. för jag ska till morsan nu på fredag och Tobbe ska nog skjutsa mig till tåget. 4 dagar kvar, längtar!

men nu ska jag ta och packa och så vidare så hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0