13 December, Lucia

hej alla sötnosar, idag skulle jag ha varit i Kalixfors (?) för att sjunga men jag hade en massa annat för mig så jag hann inte följa med dit för jag tycker inte att sjunga är sådär super viktigt, karriären kan börja senare istället. 

imorse har jag hunnit med mycket jag har även hunnit se Jennifer och Jenny baka lussekatter. och snart kan man hugga in, haha. och idag ska jag hinna med en hel del, gymmet halv 2 med Rebecka, är säkert där någon timme för jag måste springa känner jag och träna magen (y) fast det är ju ett tag dit förstås. senare kanske det händer något där vid halv 4, men bara kanske och hemligt, hehe. och sen ska jag ha en tidig kväll så jag hinner sova ut.

igår var jag med Tobbe och där vid 7 var vi och kollade new moon, den var seg i början men den var sjukt bra, mycket bättre än den första plus att Jacob är så grymt snygg, grr, hehe. senare var vi ute och snurrade på stan flera varv och lite andra ställen runt stan, tiden gick ändå rätt snabbt men så kan det vara när man har roligt. sen där vid 3 på natten kom jag hem och vaknade typ nio idag.

nu är det mindre än en vecka och sen är det hejdå Kiruna för det här året, härligt att få komma härifrån igen. endast 5 dagar kvar!

i dagens lucka var det en kyrka, så nu vet ni det.

nu ska jag till annat så hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0