11 December

hejhej ni underbara, nu sitter jag här igen och ska berätta kort om min dag och sedan blir det nog att vila så jag orkar umgås med Tobbe och varför jag måste vila lär ni ju förstå om ni fortsätter läsa.

det hela började med att jag vakande vid 5 fast jag egentligen skulle vakna 6 men jag när jag vaknade då vid 5 började jag sjunga på våra låtar vi skulle sjunga idag på lucian, var inte alls medveten om det men jag gjorde det iallafall, sedan somnade jag om som tur var och sen upp klockan 6, plattade håret och klädde på mig, sminkade mig och stack hem till Rebecka för att locka håret så att det skulle bli fint inför lucian. sen fick vi skjuts av mormor till skolan och när vi kom in till skolan så gick vi till skåpen för att hämta/lämna saker. sen gick vi och bytte om på toan sedan upp till körsalen för att vänta där tills vi skulle gå in i aulan för att vi skulle sjunga för småbarnen. sedan väntade vi några minuter tills nästa gång när vi skulle och sjunga för 7-9or och föräldrar, min far var en av dom som satt där och gissa om jag vart glad? ja det blev jag! efter lite failande men ändå ett bra framträdande så pratade jag lite med pappa tills tårarna kom fram.. sedan gick jag och Rebecka och fikade sedan bytte vi om och satte oss och var social i rasthallen med dom andra söta tjejorna dära. sen gick vi in i biblioteket och kollade igenom några gamla skolakataloger. sen gick jag och Mikaela och käkade och när vi var klar så kom resten av ''oss'' men vi stack mot stan för att hon skulle lämna något åt sin morsa och sedan gick vi till badet för att vi skulle ha bad på gympan, simmade 46 längder på en halv timme, och var helt slut men ändå spelade vi vattenpolo, skit skoj men det tog på krafterna men mitt lag vann! sen blev det duschen och sen när jag var klar väntade jag på att Tobbe och Lingman skulle komma och hämta mig, när dom väl kom så åkte vi omkring och sedan till Joel för att vara där ett liiitet tag men det blev säkert en timme om inte mer. höll på att somna i hans soffa när jag tittade på scrubs, älskar! men sen stack vi därifrån och jag fick skjuts hem och när jag kom hem hängde jag upp badkläderna och sedan käkade jag yoghurt med flingor, MUMS! och nu sitter jag här och ska snart ta och vila mig ett tag för att jag ska och umgås med Tobbe snart. hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0