1 December

hann aldrig skriva igår eftersom att jag kom hem rätt så sent. först var det skola till tio i tre och sedan hem och packa och sedan tillbaka till skolan som jag skrev i mitt förra inlägg om. sen och träna, snacka om skönt det var. vi träffade även Amanda där som också skulle träna. sedan när vi skulle bada så träffade jag Mange, jätte trevligt att få snacka med han igen efter flera månader, saknar killen så otroligt. but life goes on. sedan gick jag tillbaka och badade med Rebecka och Amanda tills vi skulle gå upp, duscha och torka håret och sedan börja våran vandring hemåt. Amanda bor ju där i närheten så det var ju lugnt för hennes del men jag och Rebecka fick gå hem i snöstormen, kallt som f*n! när vi var halvvägs hemma så bestämde jag mig för att dra till Tobbe med bussen så jag skyndade mig hem och lämnade väskan och sedan till bussen. när jag väl kom fram satt han och degade framför datan och sedan la han sig i sängen och degade, segt! men jag fick han att göra annat som tur var (y) vi bestämde oss för att åka och hälsa på Olle en sväng så det gjorde vi. satt där några minuter sen började vi gå mot porfyren. sedan käkade jag varma mackor, MUMS! sen vart det sängen för min del. svårt att kliva upp idag då men uppiggande att vi skulle ha gympa så det var ju ett plus. nu har vi hel och jag ska skriva ut mitt tal och skriva lite stöd ord, men nu ska jag fixa det. hare, pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

ja vadfan det var degig dag igår tills du kom å förstörde det degiga :S

2009-12-01 @ 12:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0