091230

hej ni kära läsare!

idag har jag varit i Sundvall och shoppat kläder och en väska blanda annat och är rätt nöjd med mina inköp. Jag som är lite fattig på färgglada kläder har ny börja fixa till det problemet för förra gången jag var och shoppade så fick det bli lite olika nyanser och dagens inköp av kläder var; ett ljusblått linne, lilla linne, förstås, en lila tröja och en grå tröja, det är inte så lätt att välja bland allt man hittar men man måste ju eftersom att det mesta av pengarna gick åt till julklapparna men lite blev ju över, hihi ;)

Vaknade där vid 6 för att jag skulle fixa mig inför stadsresan och vi skulle åka tåg men det jag inte tänkte på vara att tåget gick 08.59 och jag vaknade 6, onödigt! var klar långt innan vi skulle gå men det är väl bra på något sätt det med. Men när vi väl kom fram så blev syrran hungrig fast hon hade käkat frukost så vi fick ju gå och fika sedan efter några timmar så var hon hungrig engång till så vi gick och käkade ännu en gång och efter yttligare några timmar blev hon hungrig igen men då fick hon käka själv, haha! Jag testade även dom där skorna som jag fick i julklapp men som tur var att jag tog med mina vanliga för man är ju inte van att gå i såna riktigt än men man måste ju ''öva'' på det, haha!

Vi kom även förrsent hem för att det var något fel på spåret så vi fick åka buss men i Torpshammar fick vi åka tåg igen eftersom att den hade hunnit köra ikapp oss och det var ju svin kallt att springa mellan bussen och tåget hela tiden och sen in i bilen för Örjan kom och hämtade oss från tågstationen som tur var.

och nu sitter jag bara och fryser men det är lätt ordnat med lite täcke och några ljus, bara för att det blir mysigare då. men nu drar minuterana iväg igen och jag ska göra annat nu på ett tag för först måste jag fixa lite i mitt rum men har det bra, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0