091229

hej ni sockersöta!

lite av min dag tills nu fast det har inte blivit något direkt eftersom att jag vaknade där vid 11 men jag somnade först där vid 6 men det är ett under att jag är pigg nu.

gjorde inte speciellt mycket natt men när jag vaknade så har jag hunnit duscha, fixa mig och ska snart gå upp och käka frukost. och senare ska jag nog till Fränsta en sväng och sedan upp på vinden när mor kommer hem för vi ska kolla på kläder sen vi var små, vi ska se vilka vi vill spara och sedan vet jag inte vad som händer med resten men det återstår att se.

just nu sitter jag har med min kära bror och försöker skriva dettá inlägg men det är lite svårt eftersom att han inte kan sitta still i min famn och helst så vill han själv skriva några meningar men nu ska jag ta och fixa vidare och föra upp ungen och fortsätta med mitt, haha

hare bättre än bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0