tillbringa helgen i Ljungaverk

det känns som att det var som ett tag sen jag var där och hälsade på hos mamma och alla dom andra. idag ska vi fira Josefin eller det kanske blev ändrat men det lär jag ju märka när jag kommer dit. idag blir det iallafall och boka en utlandsresa, yeah! :D jag vill genast till ett varmare land med en massa upplevelser!



just nu sitter jag hemma, har precis diskat så att jag slipper komma hem för att göra det. har kanske inte tid med det. skriver ett snabbt inlägg innan jag ska ta och bädda min säng och plocka undan några prylar för att sedan gå till skolan ha samhällskunskap, inte alls pepp! jag vill sluta nu så att det är snart dags att sticka lite mot mitten på Sverigekartan :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: rebeckajohansson¤

tycker vi kan dra tillsammans på nåt lov ;) just you and me and some more people! parents are not allowed :D

2011-09-02 @ 13:21:14
URL: http://rebeckajoo.blogg.se/
Postat av: rebeckajohansson¤

tycker att vi kan ta och åka nånstans på nåt lov! just you and me, and some other people and parents are not allowed ;) what do you say about that? :D

2011-09-02 @ 13:23:40
URL: http://rebeckajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0