planerade veckor är lättre

det känns skönt att jag kan planera även när det gäller skolan. annars är det prov här&där, nu är stressen påväg bort. hoff känns så himla skönt! och snart tar jag sommarlov också, tidigare än alla andra i min klass ;) = 15 dagar kvar!

nu till helgen ska min födelsedag firas, Josefin tar konfirmationen på söndag, då morsdag även äger rum. det kommer bli världens tjockis helg det där! + att det gömmer sig flera hemligheter! :) = 3 dagar kvar!

Tobbe kommer snart till Sundsvall och ska vara här i en vecka eller kanske mer. hinner precis vara med och så 3orna här i Sundsvall ta studenten, sedan ska jag utföra en sak och sedan är min väska packad för onsdag vecka 22 så blir det hejdå Sundsvall! och hej bilresa mot Kiruna! :D träffa mina underbara vänner igen! ♥ och jag är framme på torsdag morgon. = 16 dagar kvar!

jag ska se studenten i Kiruna eftersom att alla mina kära vänner som är födda 92 tar studenten, och 92orna är väl dom jag umgås med till störst del. = 17 dagar kvar!




nu ska jag dra mot djungeln (ett place på skolan kallas för det) för jag ska dra mot blackbox för att kika på teater igen! ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Eskilpeskil

Du fåhåhåååår inte åka :'(

2011-05-24 @ 12:25:11
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0