en kopp te i sommarens varma kvällar

jag vet egentligen varför jag väljer att dricka te just nu, varmt ute och allt. men jag saknar dom kyliga höstnätterna. och det är alltid så himla avkopplande med varmt te och jag känner att jag kan behöva en lugn kväll + att jag måste vänta en timme innan jag kan skölja ur mitt hår. ensam hemma är jag också.



på tal om kalla höstnätter så måste jag hitta mig en snygg stickad tröja. har letat så himla länge men har inte funnit någon som jag vill ha riktigt än. jag får sluta snåla på min lön som jag fick och börja leva lite och nya kläder är ju aldrig fel! ;)  tror att jag ska börja checka redan nu!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: En som undrar

Vad har du i den olivolja och hur värmer du det? :)

2011-08-04 @ 10:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0