ångbad och olivolja

känner att det börjar bli dags för ett ångbad för ansiktet när jag börjar få fler än två finnar i facet, det är inte acceptabelt! och så tycker jag att mitt hår ska få lite olja i sig så att det får sin glans igen! :)

ångbada ansiktet är väldigt simpelt. det enda som behövs är en balja med varmt vatten i och sedan är det klart! det går ju förstås lika bra med en kastrull som jag användet mig utav.


alltid lika glad! och snacka om att mina tänder ser vita ut, något alla vill ha!

jag passade på att ångbada mitt ansikte medans jag väntar på att olivoljan står i värmen. men vid det här laget borde det vara klart! så jag ska gå och kleta in det i håret, vänta en timme och sedan blir det duschen! :)

dags att börja nu!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: hej

Hur gör du din olivolja till håret?

2011-08-04 @ 11:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0