hata livet, men bara ibland

Ja, nu har jag rätt till att hata mitt liv men bara för några dagar. Eller halsbölden som kom just in i mitt liv. Har varit på sjukhuset två dagar nu och imorn blir det ett besök till, hoppas jag slipper det efter det! Det gör verkligen ont så att man bara vill gråta men fan att jag ska gråta åt något så litet! JAG ÄR TUFFARE ÄN SÅ ;)

Om inte annat så slapp jag ha den där jäkla nålen från sprutan i käften idag men jag fick den där andra äckliga bedövningen :S Sedan gick dom in i käften och peta på bölden med en pincett liknande sak, det gjorde iallafall grymt ont och så kom det mer var och blod, usch det är så äckligt! Aja sista gången kan vara imorn (y)

En annan sak som är mindre bra är att jag missar desperate housewives och det är ju inte bra men morsan lovade att hon skulle spela in den, som tur är :) Får väl ta det väldigt lugnt ifall jag inte hittar på något att göra, kanske svänger förbi Folke en sväng men juste, han tyckte ju min röst var gnällig efter min lilla operation så jag ska skaffa mig en liten DISSA-FOLKE DAG och den får vara imorn, mohaha! :D

Den här är till dig Folke!

MOHAHA!

Annars är min humor på topp (y)


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Volker

Men haha! Tack Sandra xD

Älskar dig också D:

Jag skulle ju vara ärlig mot dig sa du ju! D:

2010-10-11 @ 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0