Wayne's coffee imorn yao!

jag är nu grymt sugen på en caffe latte med vit choklad, ohshit vad gott! :D efter skolan imorn drar jag ner till stan bara för att köpa en så att jag slipper sakna smaken, jag som inte skulle börja dricka kaffe. tss, eller enligt mig så räknas det inte som kaffe med tanke på att det är mycket godare! ;) ni borde testa!



jag har haft tvättstuga sen klockan 4 och jag skulle även städa idag som jag brukar göra när jag har tvättstuga men tydligen inte idag för idag har jag lärt mig what are words - Chris Medina på piano, inte illa om jag får säga det själv :) sedan har jag äntligen läst alla de där sidorna vi hade i läxa, dock måste jag ta och läsa den andra läxan också men det tar jag imorn!

nä nu måste jag ta och bädda min säng och sedan göra mig iordning för om en timme så pratar jag med min Mattias bara för att han har slutat jobba då :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0