vadå skillnad?

alltså shiit! jag höll på att kolla runt lite på min dator för jag kände att det var dags att rensa den bara för att den har liiite för mycket på minnet och guess what? jag hittade bilder på mig själv sen 2007! jag kan lugnt säga att det är roligt att kolla igenom dom för jag sitter och asgarvar och jag fattar inte ur jag har kunnat sett ut så förr? skämmigt shit..

2007 juni:


cool girl number 1!

och dom här är inte dom värsta för dom tänker jag verkligen inte lägga upp här! xD

och snacka om skillnad på ett år!:

2008:

januari

september

2009:

januari

november

2010:

februari

december

2011:

mars

augusti

tiden går fort!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Eskilpeskil

Hahaha naaw, fan vad liten Xd

2011-09-08 @ 19:13:06
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0