torsdag kväll

mitt humör har inte varit så mycket för att blogga idag men nu är jag happy igen och kan blogga igen! :)
jag tror nämligen att jag har fått för lite sömn och arbetat för hårt så att min stackars lilla kropp inte orkar mer. jag är total less på skolan just nu men det är ändå roligt att vara där med allihopa. jag längtar så sjukt mycket till helgen och jag ska ta det hur lugnt som helst om det inte skulle komma något annat ivägen förstås. jag tror däremot att jag fick en släng av saknad efter min pojkvän. det var nog den största orsaken till min depp dag. allt vänder mot toppen! :)

dagen idag var rätt rolig ändå men jag kände redan i morse att jag var helt slut och borde ha gått hem, men envis som jag är så stannade jag kvar med tanke på att det är en av dom kortare dagar i veckan. skoldagen skulle bjuda på endast 2 musiklektioner men istället så var det en lektion med musik, matte B-kursen började för mig som jag ska ta igen och därefter skulle det vara en musiklektion till men tydligen var Jeff på älgjakt, just great! ..

när jag kom hem klädde jag av mig och la mig i sängen på hopp om att jag skulle känna mig bättre och få sova i någon timme. lättare sagt än gjort så vart jag mycket piggare och mycket gladare efter lite mat i magen och filmen Bridget Jones Diary, en helt suverän film! :)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0