top model

hemkommen ifrån skolan, tvättstugan och tvn som jag snart ska sätta mig framför igen med tanke på att det är top model på tv och jag vill ju bara se den! :)

idag ská jag ta tag i det här med att städa för jag börjar bli så himla less att ha en massa kläder och grejer överallt och om jag får tid över så ska jag ta och kolla efter lägenheter lite grann, är super sugen på att skaffa mig en ny! :)

det är härigt att veta om att dagarna går rätt fort när jag ser framemot något. dock kommer det säkert bli trist att fara hem ifrån utlandet bara för att jag ser framemot att träffa Mattias, men vad är bättre än att få träffa honom? :) hellre det!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0