tillbaka till bloggen

Hej alla söta läser som har läst min blogg trots att jag inte har skrivit på 2 dagar, ni är urgulliga! :)

idag är det en väldigt speciell dag med tanke på att det är 3 månader sen jag och Mattias blev tillsammans. lite trist att vi inte kunde umgås denna dagen men sånt är livet och det är en större "grej" när det blir ett halvår men då är han här hos mig eller vi kanske är påväg till Kiruna då :) who's know?

dagen började bra och jag är så otroligt glad över att jag fick slippa att spela ägg till vår nya låt. nu spelar jag keyboard igen! :D förresten så är detta den låten vi började med idag;


det är verkligen roligt att spela låtar med fart i och det hoppas jag att det kommer fler av!

idrotten idag var rätt okej. men att gå hem i ösregn var inte lika roligt och jag blev dygnsur. nu är jag nyduschad och redo att laga middag så en fin middag för en ska det bli! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0