svart och silver

i lördags köpte jag kappan ifrån MQ, den var lite väl dyr men jag kände att jag verkligen vill ha den så någon tusenlapp hit eller dit för huvudsaken är ju att jag är nöjd!


från MQ. 
den är super mysig och ett säkert kort i höstens kyla.

sedan köpte jag lite smått och gott som jag märkte att jag behövde.


örhängen ifrån kicks.
ett måste kände jag bara!


ifrån glitter.
har aldrig varit i behov av en sådan förut men när jag och Martin drog på en fin middag och klädde upp oss (har tyvärr ingen bild) så kände jag att jag hade behövt denna istället för en fet handväska men nu är den min till nästa gång!

och så köpte jag nya hårnålar ifrån glitter. alltså det är extremt svårt att hålla koll på hårnålar för dom försvinner en efter en hela tiden. tur att dom inte är dyra

ja detta var allt nytt än så länge. har tänkte köpa ett par nya skor men jag får ju se när det är läge och när jag hittar dom jag vill ha! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0