så otroligt mäktigt!

idag har jag för det första varit med om att stå på scen i aulan med ett instrument framför mig och spelat på storsamlingen inför en hel drös elever och lärare som kommer dit och kollar. det var jätte roligt och nu kan jag garantera att jag kommer visa mig på den där scenen fler gånger! :)

efter detta hade vi mentors och sedan var det dags att gå ner till Västermalmsskola för att vara med om ett musikaliskt möte tillsammans med flera andra skolor och några ifrån "star for life". vi alla som var där + några till ska vara med om en konsert där vi kommer få sjunga med i en enorm kör som de flesta skolor i Sundsvall bygger upp och några ifrån Afrika. det låter urroligt och jag har filmat lite smått så ni kan få smygtitta på vad vi har sysslat med idag.


kanske inte bästa kvalite men det räcker gott och väl!

alltså denna dag måste ha varit den bästa på länge för det vart så himla mäktigt och ändå var vi inte alla där så undra hur det kommer bli? storslaget? det lär jag ju märka så småning om :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0