ösregn

jag tycker verkligen inte om vädret just nu. men tur att jag har ett paraply så att jag slipper duscha på vägen till skolan.

igår var det en seg dag och tydligen kommer det bli en till sån idag. jag vaknade tillochmed tidigare bara för att jag skulle kunna hämta min tvätt som hängt på tork hela natten och jag kom upp till lägenheten igen och bestämde mig för att denna dag blir utan smink, hårfixnng och så vidare. naturlig kan jag också vara utan problem! :)
och idag blir det att ta i den här städning för jag får ju åtminstone en gäst imorn, min mamma ska komma till stan imorn och dels fylla i en ledighetsansökan så att jag kan följa med utomlands, yay! :D


(gammal bild)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0