muffins och pipeline

idag efter skolan drog jag, Emma och Kajsa hem till Kajsa för att vi skulle hämta några ingredienser eftersom några ifrån klassen hade bestämt oss för att baka muffins och sagt och gjort så blev det muffins hemma hos Folkes morsa. vi som var där var jag, Kajsa, Folke, Emma, Niklas, Maja och Robin. och jag kan ju säga att dom blev rätt fula men supergoda! :)


jaa det är alltså hallon och choklad.

efter det drog några av oss till pipeline för att umgås och lyssna på något band som var ifrån Umeå, dom var helt okej faktiskt! och det var super mysigt där! sedan drog vi till tågstation eftersom att Robin skulle hemåt och därefter drog även jag hem och nu sitter jag här och väntar tills Mattias ska ringa mig :)

fick värsta bra feelingen idag om Sundsvall. jag har valt rätt stad!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0