en toppen lördag!

dagen började med frukost på IKEA och slutar nog med en trevlig hemmakväll.

efter IKEA så tog vi och kollar runt inne på Birsta city, IKEA och lite här Sundsvall. + att jag har för första gånger fikat på det nya fiket här och druckit några klunkar rött vin, väldigt fint! :) alltså jag mer erkänna att Martin är min bästa shoppingpolare! har nog aldrig öppnat mina ögon för så mycket nytt inom klädesväg och accessoarer. jag har sjukt lust att dra och köpa lite nytt imorn :)
vi har även varit på en jättefin restaurang idag, 1891. och avslutade med en caffe latte! vi har tillochmed klätt upp oss och allt kändes genast mycket roligare och bättre. första gången jag går barbent i min svarta klänning och kavajen över axlarna. fruktansvärt roligt! och detta måste göras om! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0