Du är inte klok Emma

idag när vi hade en rast på religionen så fixade Emma några "tatueringar" till mig och jag kan ju säga att det är tur att du inte går bild med tanke på hur pervers du kan vara, haha :D

Emma ba: Nu ska du bli tuff (eller något i den stilen)


det hela började bra när jag endast såg skallen men sen när hon var klar så började hon att garva och jag förstår varför.. jadu Emma, du måste ha en egen kategori för speciella barn men det bästa av allt är att jag älskar dig! :D
dock är detta våran typiska sida. vi kan verkligen vara extrema men det är endast roligt att vara två som kan misstolka det mesta. jag trivs verkligen i Emmas sällskap med tanke på hur bra vänner vi är. hon ville även att jag skulle lägga upp den på bloggen och nu är den här, tänk vad snäll jag är! :)

Spinko ♥ Eskil

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Eskil

HAHAHAHAH naaaw, för min skull och allt torkar en tår ur ögat <3

2011-09-21 @ 18:20:08
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0