besök i slutet av veckan

gash vad jag är less på skolans lektioner just nu! jag vill till waynes och sedan måste jag hem och städa som aldrig förr! jag har nyligen fått reda på att jag ska få en gäst hem till mig på fredag. Martin kommer och hälsar på och jag hoppas att han stannar iallafall någon dag så att vi hinner hitta på något! :) han var ju här förra året också, dock första skolveckan men ändå. det blir säkert super trevligt!
jag älskar att träffa mina vänner som jag dock inte ser så ofta med tanke på att jag bor här borta i söder, but it's much better!

det finns så mycket att räkna ner till! den största saken är ändå min 18års dag, jag längtar så himla mycket att få umgås och supa med alla som kommer in på krogen, precis som förr. det suger att bara känna äldre ibland. körkortet också, ååh vad roligt!
utomlandsresan som kommer med rusande steg emot mig. bara 18 dagar kvar!
Mattias kommer en vecka efteråt och sedan kanske flytten! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0