aktiv med bloggen. nå inte

jag har ju skrivit något inlägg ifrån skolan så att jag är ju inte helt inaktiv med bloggen. en sak som jag tycker är en aning dåligt är att jag inte har haft en endaste inså lektion sen vi började 2an. Jeff har varit borta, min låt som han skulle fixa har han inte fixat än och den skulle vara klar för typ 2 veckor sen. känns ju riktigt roligt! jag vill lära mig något nytt och visst att jag kan göra det själv, dock går det bara segare än att få hjälp. torsdagar är kanske inte min favorit dag trots allt..

stack på stan eftersom att jag skulle kolla upp lite kläder men jag testade lite av varje men inget som jag verkligen ville ha. därefter gick jag hem och någon timme senare hörde Emma av sig och frågade om jag skulle hänga med till Birsta. jag bytte lite kläder fort för jag gillar inte mjukisbyxor. leggings och en lång tshirt fick det bli istället. när vi väl kom till Birsta så köpte jag mig en termosmugg som jag ska ta till skolan imorn och en skjorta i en brun nyans. dagens outfit tomorrow! :) bilder kommer väl då.

tränat har jag också hunnit göra idag och det är något jag borde göra varannan dag så att resultatet blir som bäst!
men nu ska jag prata med min poika så godnatt på er mina fina läsare!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0