way too long

det är ju så otroligt hur mycket jag längtar till jullovet, träffa alla vänner och släkt. jag saknar tillochmed att supa och glida bil runt folkan med mina raringar, det hade varit så himla roligt! halloween verkar vara riktigt eftertraktad just i år och alla ska klä ut sig och bla bla vidare.. det lite smått jobbiga i Kiruna är just all snö och kyla som inte (än så länge) finns här i Sundsvall.
men me and my girls har alltid varit så jäkla starka så kylan har knappt skadat oss!

dessa stunder är rätt sällsynta med tanke på att jag aldrig brukar sakna att spendera en vecka eller två i Kiruna. läget hade varit ännu bättre ifall jag och Rebecka var 18, då hade vi äntligen sluppit springa omkring i kylan med lite kläder när alla andra drar till krogen. vi hade säkert varit där först ;)


i miss my homieee!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0