Tillbaka i Sverige!

det känns som att det var år sen jag bloggade men egentligen är det bara lite över en vecka, hemskt känsla anyway!
jag har en hel del bilder som ska upp på bloggen inom en snar framtid men just nu sitter jag i skolan och har ingen tillgång till min kamera, vilket är synd med tanke på att jag knappt är på datan nu när Mattias är hemma hos mig. OCH VET NI?! :D jag hämtade min katt igår och den är supersöt! jag är kär på nytt.. :) (lovar att ni ska få se min läckerbit inom en snar framtid, hihi) dock har jag inget namn till honom och jag vill verkligen inte att den ska heta "Bärra" som Mattias kallar honom.. hjälp mig!!

alltså GAAASH(!) jag är svinigt trött bara för att katten väckte mig och Mattias svin tidigt och jag som redan skulle upp halv 8, suck.. men jag kan ju inte bli sur på honom :) men dock är det bara en lektion kvar och sedan kommer Mattias och hämtar mig ifrån norra och då blir det duschen och plugg till provet som tydligen är på fredag :)

men nu ska jag dra och kolla om Eskill har kommit ifrån maten.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Amanda Berggrens - photo and fun!

sv; Ja precis, tycker det är väldigt viktigt att BÅDE engarerar (stavning) sig. Man själv brukar ju känna känslan av rätt och fel.. jag känner just nu bara ett rätt trots att vi varit tillsammans en kort tid, men han gör som allt för mig, så känns bra! :)



Tack Sandra och du får ha det jättebra du med!

kraaaaaam o pözzz! :)

2011-10-04 @ 18:50:18
URL: http://amandaberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0